Regelmatig verschijnen artikelen en lijstjes met trends die impact hebben op meetings en congressen. Bij veel van die trends zal je direct herkenning hebben, maar wat betekenen ze concreet voor jouw...
Een voorkeur voor keurmerken? (deel 2)
Keurmerken en kwaliteitslabels, welke organisatie of product heeft er tegenwoordig niet minstens één op de verpakking of deur prijken? Er is bijna overal wel een label voor, van webwinkel tot zelfs...
Een voorkeur voor keurmerken?
Keurmerken en kwaliteitslabels, welke organisatie of product heeft er tegenwoordig niet minstens één op de verpakking of deur prijken? Er is bijna overal wel een label voor, van webwinkel tot zelfs...
De opmars van de ‘vierkante blokjes’
Steeds vaker word ik verrast door de QR-code (Quick Response code). Je kent ze wel, die 'nieuwe' barcode in de vorm van de vierkante blokjes. Je ziet ze op steeds meer plekken (in tijdschriften, op...
Drie organiseren, twee betalen
Vorige week kreeg ik een opmerkelijk persbericht onder ogen, dat zo begon:
‘Alle goede dingen komen in drie zeggen ze’.
Sfeervol en inspirerend congresseren
Wat was de meest inspirerende locatie waar u ooit een bijeenkomst georganiseerd heeft? En wat maakte deze zo sfeervol en inspirerend? Waarschijnlijk is het antwoord sterk op uw persoonlijke...