Op 30 juni stond de tweede editie van NXTMICE op de agenda. Postillion Hotels gaf daarmee een vervolg aan de in het eerste coronajaar geboren initiatief om de toekomst van het eventvak in de spotlight te zetten.
MeetingMatters was als partner betrokken om gericht data te verzamelen en inzicht te creëren in de toegevoegde waarde van het concept. Uiteindelijk belandden veel van deze inzichten in een speciale whitepaper die Postillion Hotels naar aanleiding van NXTMICE*Re-Invent publiceerde.
De whitepaper geeft een mooi inkijkje in het verrassende event en de effecten die een heel bewust design teweeg brengen.
Wij zijn er trots op dat we een bijdrage mochten leveren aan NXTMICE*Re-Invent.
Event Inspiration schreef een mooi tweeluik artikel over het event – de beleving en de uitkomsten:
- NXTMICE * Re-Invent (onder)zocht op belevende wijze naar ‘de thema’s die er toe doen
(in het artikel tref je ook de link naar de Whitepaper en extra bonusmateriaal) - NXTMICE * Re-Invent overtuigt met experience design, lef en energie
En zoals het een impactvol event betaamt is er natuurlijk ook een mooie aftermovie